Luppers AI-drivna segmentmotor kombinerar beteendedata, transaktioner och prediktiv analys för att skapa exakta målgrupper som uppdateras automatiskt i realtid.
Bygg avancerade segment baserat på sidvisningar, klick, köp och interaktionsmönster. AI:n hjälper er att nå laser-precision.
Beskriv er målgrupp med naturligt språk så skapar vår AI automatiskt ett segment baserat på er faktiska data och beteendemönster.
Era segment uppdateras automatiskt så snart kunddata förändras och synkas direkt till alla anslutna kanaler och verktyg.
AI:n identifierar vilka kunder som är på väg bort, vilka som är redo att köpa igen och vilka som mest sannolikt konverterar.
Följ kundbeteende över tid och skapa segment baserat på utvecklingsmönster, engagemang och återköpsfrekvens.
Har handlat för över 5 000 kr de senaste sex månaderna och visar högt engagemang.
Tidigare kunder som varit inaktiva i över 30 dagar.
Har nyligen öppnat utskick, klickat i kampanjer eller besökt webbplatsen flera gånger.
Har lagt produkter i kundvagnen de senaste sju dagarna men inte genomfört köpet.
Har gjort minst två köp eller återkommit flera gånger inom de senaste 90 dagarna.
Har genomfört sitt första köp inom de senaste 30 dagarna.
Importera er data och låt vår AI föreslå högpresterande segment baserat på era kunders faktiska beteenden.